Skrivet

they say I'm caught up in a dream..

Dagen började med några VD avsnitt som jag har missat, men ännu är jag inte ikapp.. medan jag kollade på avsnitten så hade jag ett handbad, om man nu kan kalla det så, där jag tog bort gammalt skit under naglarna & filade dem. Detta har inte blivit gjort sen jag var ledig sist för det är ju ingen idé att fixa & trixa med det när dem ändå kmr bli fula på engång.
 
Idag är det iaf sista arbetsdagen innan min låååånga två veckor semester börjar  → som jag har längtat! Så när jag väl kommer hem ikväll firar jag det med lite nagellack & lite strass över det.
 
Juste, glömde berätta att på torsdag blir det att spela in en liten video till min au pair sida. Jag får hjälp av Malin & därefter ska jag bjuda på finfin lunch - carbonara! Efter två blir det grönan med gänget.
 
UNDERBAART!


Kommentarer


Kommentera inlägget här




Kom ihåg mig?

Sophie Hast